Get a demo Do I subscribe? News sign-up
Print

Correction

News, 08 May 2003


The story headlined AOL EUROPE TO RELOCATE TO LUXEMBOURG IN TVA TAX DODGE which appeared Tuesday contained an inaccuracy drawn to our attention by an eagle-eyed reader (to whom our thanks).

The article stated: “ … the tiny Grand Duchy which, although part of the EU, opted to become an effective autocracy run by conglomerate-friendly Grand Duke Henri who earlier this year was granted near-feudal powers.” Not so.

It was, in fact, the Principality of Liechtenstein - not Luxembourg – that took that decision earlier this year. Otherwise, to our best belief, the facts contained in the article are accurate.

WAMN editorial team